Håndbold - U5 Mix (t.o.m. 2018)

Velkomstbesked

Gode oplevelser for alle, uanset niveau, er vores største ambition i Virklund Håndbold. For mange er det første oplevelse med foreningsverdenen og sport, det er vores ypperste mål at gøre det til et møde, der giver mod på mere. Uanset om dit barn har trænet med håndbolden fra vuggen eller aldrig har haft en bold mellem hænderne. I vores klub handler det om at vi i fællesskab for skabt et sjovt univers, både børn og voksne lever sig ind i. Et univers fyldt med leg og aktiviteter, der har bevægelse som omdrejningspunkt. For nok hedder det håndbold, men den sport du kender fra TV har vi pakket væk, det er håndbold på børnenes præmisser. Voksne er velkomne til at kigge med, være en aktiv del af træningen for at være sammen med dit barn om de nye oplevelser og indtryk. Træningen er alsidig, vi træner grundmotorik via leg med bolde, vi løber, ruller, danser, hinker, tumler og meget mere. Vi træner tirsdage kl. 17:00 – 18:00. Sæsonstart uge 36. For at skabe de bedste rammer for børnene anbefaler vi: · At dit barn får lidt at spise og drikke inden træningen · At dit barn (og evt. dig selv) er omklædt før træning starter · At der er drikkedunk og en snack med i tasken · Spørg, hvis der er noget som du er i tvivl om eller har på hjerte KLIK PÅ TILMELDING OG VÆR MED. Alle kan prøve at træne gratis med de første par gange. (Dit medlemsskab fortsætter indtil du selv opsiger det)

Trænerteamet

Kristoffer Bjernemose
Profile Image
Michael Viborg Rasmussen
Anders Fogh Hansen
Profile Image
Camilla Odgaard

Følg os på Facebook

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.

Kommende Aktiviteter

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Holdnyheder

Der er i øjeblikket ingen aktuelle nyheder

Indmeldelse

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne.

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen, efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Melder du dit barn ind er det vigtigt at det er barnets personlige informationer og din egen e-mail der oplyses.

Kontingentbetaling

Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilPay på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

Dato Beløb