Senior Krolf

Velkomstbesked

Vi er en flok seniorer der spiller Krolf i Virklund. Vi har altid plads til nye medlemmer, så kig ned og være med. Sporten kræver ingen forudsætninger, blot at du møder op. Mød op på græsplænen ved tennisbannerne, Virklund Hallen Vi spiller indendørs eller udendørs onsdage kl 9.30 til 11.30 alt efter vejret Velmødt

Profile Image
Lone Gregersen

Følg os på Facebook

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.
Der er i øjeblikket intet tilgængeligt Facebook-feed

Holdnyheder

Der er i øjeblikket ingen aktuelle nyheder

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Indmeldelse

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne.

Indmeldelse kræver blot at I udfylder "Ny Spiller" formularen, efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Kontingent

Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilPay på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt. Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

150,00 kr. pr. sæson