Fodbold Bestyrelse

Velkommen til Virklund boldklubs fodboldafdeling. Vi er en breddeklub med et stort fokus på, at det skal være muligt for alle at gå til fodbold i Virklund - uanset niveau. Som bestyrelse vil vi gerne skabe gode rammer for trænere, spillere og forældre. Vi har engagerede trænere og frivillige, som ønsker at bidrage med spændende træningstimer på banerne, og som vægter både det tekniske i boldspillet og det sociale på holdet. Hvor der er fokus på, at den enkelte spiller udvikler sine fodboldfærdigheder på bedst mulig måde. Har du yderligere spørgsmål til træningstider og kampe mv. så se under de enkelte hold og kontakt de pågældende trænere. Hvis der er andre spørgsmål, så tøv ikke med at sende en mail til vb.fodboldbestyrelse@gmail.com eller kontakt et af bestyrelsesmedlemmerne direkte. Vi glæder os til at se jer på banerne!

FODBOLDBESTYRELSEN

Profile Image
Annette Duch Nielsen
Kristian Overgaard Nielsen
Profile Image
Malene Caroli Juul

En del af DBU børneklub

I sæsonen 2022 underskrev vi et samarbejde med DBU, hvor vi stræber mod at blive en DBU børneklub. Derfor bygger vores børnepolitik på DBU's børnesyn

Du kan læse mere om vores børnepolitik her

forældrefolder

Velkommen som forælder i fodboldafdelingen. Vi har her sammensat lidt information om, hvad du kan forvente af os og hvad vi forventer os af dig. Læs mere her

Vi ser frem til et godt samarbejde om fodbolden i Virklund.

Vh bestyrelsen