Badminton - Ungdom

Velkomstbesked

I Virklund Badminton tilbyder vi ungdomstræning til både helt nye og mere øvede spillere. Vores engagerede trænerteam fokuserer på læring gennem sjov og leg – og sørger for, der også kommer sved på panden. Vi træner fra september til april: - Mandag kl. 16.00-17.00: 0.-1. klasse (ny hal) - Mandag kl. 16.00-17.00: 2.-4. klasse (gl. hal) - Mandag kl. 17.00-18.00: 5.-9. klasse (ny hal) Du er velkommen til at komme til et par gratis prøvetræninger for at se, om badminton er noget for dig. Vi har ketsjere, du kan låne, indtil du har lyst til at købe din egen. Under "Bliv medlem" herover finder du info om tilmelding og kontingent. I vores lukkede Facebook-gruppe "Virklund Badminton - Ungdom" deler trænere og forældre info om stævner og turneringer. Du finder gruppen her: https://www.facebook.com/groups/257861228168888/

Mette Bergmann
Jesper Raalskov
Morten Quistgaard
Mette Tang Sørensen
Morten Würtz
Jesper Raalskov

Følg os på Facebook

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.

Kommende Aktiviteter

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Holdnyheder

Der er i øjeblikket ingen aktuelle nyheder

Indmeldelse

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne.

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen, efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Melder du dit barn ind er det vigtigt at det er barnets personlige informationer og din egen e-mail der oplyses.

Kontingentbetaling

Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilPay på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

Trænerteamet

Trænerteamet denne sæson består af Mette Dalsgård Bergmann, Mette Tang Sørensen, Morten Rams Quistgaard, Morten Würtz, Andrea Dalsgård Bergmann, Laura Raaby Poulsen og Jesper Raalskov.

Nogle af os har mange års erfaring med trænergerningen, mens andre i teamet prøver trænerrollen af for første gang. Fælles for os alle er dog, at vi elsker badminton.

Vi har en inkluderende tilgang til vores træning i badminton. Det vil sige, at det skal være sjovt for alle at spille badminton og deltage i vores træningssessioner. Selvom det enkelte barns glæde ved badminton kommer først, så forsøger vi dog også at indarbejde teknikker, fifs og finesser i løbet af vores træningssessioner. Så jo mere øvede børnene bliver, jo mere bygger vi på deres færdigheder i badminton. Det kan eksempelvis være, at vi øver serv, clear, drop eller smash. For de mindst øvede børn handler det om at holde rigtigt på ketcheren, kende stregerne og træne evnen til at holde bolden i spil.

Vi glæder os til at byde dit barn velkommen til badminton i Virklund.

Bh

Trænerteamet