Fodbold - Dame Senior

Damesenior fodbold i Virklund Træningstider tirsdage kl 19.00-20.30 ved Virklund hallen.

Trænerteamet

Profile Image
Tina Schwensen

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne til at prøve 2-3 gange, inden I tilmelder jer.

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen under fanen "tilmelding", efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Sæsonen går fra april til oktober.

Nogle hold forlænger sæsonen med vintertræning (400 kr.)

/bestyrelsen

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt. Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

250,00 kr. 10. aug