Fodbold - U14 Piger (2010)

Velkomstbesked

Fodbold for årgang 2010 piger.

Vi træner fodbold hver torsdag fra klokken 17:30-19:00.

Vi er en god gruppe piger, der har det sjovt og træner hårdt, mens vi bliver bedre til fodbold. Vi vil igen i år tilmelde os en turnering mod andre Silkeborg-hold, så vi kan udvikle os endnu mere og have endnu flere hyggelige timer sammen. I år spiller vi mod U13 & U 14. Kampene spilles på udvalgte tirsdage - tilmeld Jer via Holdsport. Puljen og stillingen kan ses på: https://minidraet.dgi.dk/forening/0670900/Hold/244936

Vi kan altid bruge flere spillere, der har lyst til at være en del af fællesskabet. Så kom frisk og deltag et par gange i træningen for at afprøve om fodbold er noget for dig.

Vi glæder os til at se dig.

De bedste hilsner
Claus Ravn, Lasse Munk & Nikolaj Krigslund

Trænerteamet

Der er i øjeblikket ikke nogle fremhævede profiler

Facebook feed

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.

Indmeldelse

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne til at prøve 2-3 gange, inden I tilmelder jer.

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen under fanen "tilmelding", efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Melder du dit barn ind er det vigtigt at det er barnets personlige informationer og din egen e-mail der oplyses.

Sæsonen går fra april til oktober. Nogle hold forlænger sæsonen med vintertræning fra november til april ( 400 kr.)

/bestyrelsen

Kontingentbetaling

Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilPay på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

400,00 kr. pr. sæson